FAQ Számláim

Az alábbiakban megtalálja a legtöbbször feltett kérdéseket az  Antalis részletes válaszaival.

A számlát a kiszállítást követően állítjuk ki és elektronikus úton küldjük el a fiókjában regisztrált számlázási címre.

Számláit az online ügyfélkörben a „Számláim” alatt is megtalálhatja. Letöltheti és kinyomtathatja közvetlenül a számítógépéről.

Vevőink tudnak előreutalással és átutalással is fizetni. Előre utalás alkalmával ugyanazok a feltételek érvényesek a rendelésre, mint utalás esetén, de próbáljuk arra ösztönözni a vevőket, hogy egyszerre adják le az aznapi rendelésüket. Ha esetleg egy nap több rendelés is keletkezik és még nem történt meg az előreutalás, akkor össze tudjuk vonni a rendeléseket és módosítani az előleg számlát.

Nyissa meg a „Fiókom” területet a „Saját számlák” alatt, ahol megtalálja az összes korábbi és jelenlegi számlát.

A számlára az ÁFA kerül felszámításra, továbbá amennyiben van a termékre vonatkozóan, úgy EPR díj.

Nem találta meg kérdésére a választ?

Lépjen velünk kapcsolatba itt!