trendek, esettanulmány, packaging-esettanulmány

Hogyan növelheti az egyedi csomagolás és a kicsomagolási élmény a márka- és a termék értékét?

27 szept. 2022 — Esettanulmány; Vásárlói élmény; Márkázott csomagolás; Kicsomagolási élmény
Nyomtatás
The packaging opened

A Magnify, egy egyedi összetételű kerámia autóbevonat, melynek piacra dobásához ügyfelünk azt szerette volna, hogy terméke már a csomagolási szakaszban kitűnjön a versenytársak közül. A vevő várakozásait felülmúltuk, mert segítettünk egy kivételes márkaélmény megteremtésében is!

A Magnify, egy egyedi összetételű kerámia autóbevonat, melynek piacra dobásához ügyfelünk azt szerette volna, hogy terméke már a csomagolási szakaszban kitűnjön a versenytársak közül. A vevő várakozásait felülmúltuk, mert segítettünk egy kivételes márkaélmény megteremtésében is!

Az ügyfél kihívása

Tobias Ericson, a Tershine alapítója, apja garázsából indulva sikeres vállalatot épített fel (többek között) az iparág kiváló ismeretének és a rendelkezésre álló marketingeszközöknek köszönhetően. A Magnify, a márka új kerámia autóbevonata piacra dobásakor fontos volt, hogy a csomagolás kiemelje a termékét a piacon.

A csomagolásnak tükröznie kellett a termék minőségét,  ugyanakkor egyedi kicsomagolási élményt is kellett nyújtania, wow-effektussal a márkaélmény kialakításához.

Antalis megoldás

A lenyűgöző vásárlói és kicsomagolási élmény megteremtése érdekében a csomagolás egy „slidepack” nevű funkciót kapott, amelyben a csomag teteje felfelé csúszik, miközben a terméket tartó rész a helyén marad, így a termék nagyon elegáns megjelenésű lesz.

 

A csomagoláson belül a hab pontosan a termék méretére van vágva, hogy a palack szépen és biztonságosan a helyén maradjon.

A márka tükrözéséhez és a Magnify által nyújtott fényes megjelenéssel való „játékhoz” egyértelmű volt, hogy a „fényes” szót szerepeltetni kell a csomagolás üzenetében.

A  figyelem felkeltése érdekében a csomagolás elejére nyomtatva a „Húzza fel a maximális fényért” üzenetet választották – azzal a céllal, hogy rávegyék a vásárlókat, hogy nyissák ki a dobozt és nézzék meg, mit tartalmaz. Az összhatást alátámasztotta a doboz fekete színe, mely a termék prémium jellegét tükrözi.

 

the packaging closed

Eredmény

A Magnify bemutató klipje és a csomagolása elsöprően pozitív visszhangot kapott a közösségi médiában.

A termék hihetetlenül nagy visszhangot keltett és a csomagolás sok vásárlót arra késztetett, hogy nyissák ki és nézzék meg mi van a dobozban. Az exkluzivitás érzése, amelyet a doboz sugárzott, valóban megkülönböztette a márkát a versenytársak közül.

consumers-satisfaction-comments.jpg

Tobias Ericson’s picture

 

"Olyan csomagolást szerettem volna, amilyen másnak nem volt – lehetőleg hatékony funkcióval. Az egész folyamatot az ötlettől a kész termékig szuper professzionálisan hajtotta végre az Antalis."


Tobias Ericson
Alapító és CEO, Tershine

Előnyök

pictogram of a box with an check

Egyedi kicsomagolási élmény

A "slidepack" funkció fantasztikus kicsomagolási élményt nyújt.

pictogram of a box with an heart

Kivételes vásárlói élmény

A csomagolás olyan fogyasztói élményt teremt, amelyre a vásárló sokáig emlékezik utána, azaz hozzájárul a berögzülő hatáshoz.

Kapcsolódó szolgáltatások

Antalis Packaging Smart Design logo

Egyedülálló csomagolási és kicsomagolási élményt teremtünk a márka számára, növelve a termék értékét.

 

Antalis Packaging Smart Tech Design logo

Integráltunk egy "slidepack" funkciót, hogy a terméket intelligens és  elegáns módon nyithassuk ki.