A cégcsoportról

About_Us_History_259x194.jpg

Az  Antalis nemzetközi története

Az Antalis 2000-ben született közel 40 nemzetközi vállalat egész világra kiterjedő fúziójával.

Az Antalis a Sequana leányvállalata. Az Antalis cégeinek előretekintő piaci megközelítése, közös tapasztalata és üzleti ereje tették a vállalatot Európa vezető kereskedőjévé. Az összehangolt gyártás és értékesítés, közös beszállítói és logisztikai rendszerek, az egyedi márka és pozícionálás, a globális piaci megközelítés és a kiterjedt helyi szakértelem teszi lehetővé az Antalis számára, hogy ügyfelei számára a legszélesebb és állandó színvonalú termékválasztékot és szolgáltatást nyújtsa.

 

Ez az egyedi helyzet az elmúlt 2 évtized stratégiai lépéseinek eredménye:

  • 1991: az Arjo-Wiggins Appleton létrehozása, mely a francia Arjomari Prioux és az angol Wiggins Teape Appleton fúziójából jött létre. A kereskedelmi részleg az Arjowiggins Merchanting nevet kapta, és egyesítette az Arjomari-Prioux és a Wiggins Teape Appleton disztibúciós részlegeit.
  • 2000: az Arjowiggins Merchanting-ból Antalis lett. Az Arjowiggins Merchanting-hoz tartozó márkák minden egyes országban azonos ernyő alatt gyűltek össze: Antalis. Wiggins Teape az Egyesült Királyságban, Tomas Redondo Spanyolországban, Arjomari Diffusion Franciaországban, Mühlebach Svájcban, Haseldonckx Belgiumban és Alpha Papier Hollandiában - mindannyian Antalis-szá váltak.
  • 2007: az Antalis felvásárolta a Map Merchant csoportot, mely az M-real papírkereskedelmi részlege volt. Ezzel a felvásárlással az Antalis Európában az első számú, a világon a negyedik legnagyobb papírkereskedővé vált. Az Antalis mind több ügyfélhez tudja eljuttatni szolgáltatásait, különösen Skandináviában, a Baltikumban és Kelet-Európában.
  •  Az elmúlt években a vállalat a nagy potenciállal rendelkező csomagolóipari és vizuális kommunikációs cégek akvizíciójára fókuszált, mint a Pack 2000 Németországban, az Ambassador az Egyesült Királyságban, az Abitek Chilében, a Branopack Csehországban a csomagolóipar területén, valamint a Macron, német vizuális kommunikációs kereskedő. Ezek az akvizíciók megerősítették az Antalis vezető pozícióját a papírok, a csomagolási megoldások és a kommunikációs alapanyagok forgalmazásában.
  • 2013: Az Antalis felvásárolta a Xerox irodai papír üzletágát 16 nyugat-európai országban (Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Írország, Olaszország, Luxemburg, Hollandia, Norvégia, Portugália, Spanyolország, Svédország, Svájc és Egyesült Királyság).
  • 2015-ben az Antalis tovább növelte fejlődésének ütemét a növekvő csomagoló és vizuális kommunikációs piac területén azáltal, hogy megvásárolt néhány vállalatot: a PaperlinX csomagoló vállalatait az Egyesült Királyságban: 1st Class Packaging, Donington Packaging Supplies és Parkside Packaging; a Hansapakend-et Észtországban (Csomagolás); a PaperlinX A/S-t Dániában, mely csomagolásban az eladás kétharmadát, míg vizuális kommunikációban az eladás egyharmadát képviseli; és a Camelydorit i Boras AB-t Svédországban, mely kizárólag a vizuális kommunikációs piacon működik.
  • Az Antalis szintén megvásárolta a nagyszerű Data Copy márkát a Metsä Board-tól. Ennek a vezető márkának az akvizíciója megerősíti az Antalis jelenlétét az irodai piacon, és lehetővé teszi, hogy a vevőknek egy szélesebb irodai termékválasztékot kínáljon, olyan top márkák mellett, mint a Xerox és az Image.
  • 2016 végén az Antalis folytatta célzott felvásárlási tevékenységét a pezsgő csomagolási és vizuális kommunikációs piacokon, és tovább folytatja piaci konszolidációját a papír terjesztés körében: Az Antalis felvásárolta a perui TFM Industrial-t, mely a csomagolási termékek kereskedelmének specialistája: a cég árbevétele közel 5 millió euró. A felvásárlással erősödik az Antalis latin-amerikai jelenléte, ahol a csoport már jelenleg is 18 millió eurós forgalmat generál chilei, bolíviai és perui tevékenységével.
  •  Az Antalis felvásárlási szerződést kötött a Gregersen-nel is, mely 6 millió euró körüli forgalommal rendelkezik a norvég vizuális kommunikációs felszerelések és segédanyagok terén Norvégiában. Ezen felül az Antalis tovább folytatta konszolidációs stratégiáját hagyományos piacán is: felvásárolta a közel 13 millió euró árbevétellel rendelkező írországi Swan Paper papírkereskedelmi vállalkozásait. A felvásárlás felerősíti a csoport vezető szerepét egy olyan országban, ahol már most is 34 eurós árbevétellel rendelkezünk.
  • 2017. június 12.- Antalis International IPO - További információ az Antalis vállalati weboldalán: www.antalis.com

 

Szervezeti ábraOrganigramme_update.jpg