A cégcsoportról

Vállalatunk társadalmi felelősségvállalási stratégiája (CSR)
A kommunikációs anyagok vezető nemzetközi kereskedőjeként az Antalis hisz abban, hogy fejlődése során figyelembe kell vennie a gazdasági, társadalmi és környezetvédelmi megfontolásokat.
Az Antalis vállalati társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos lépései teljes mértékben összhangban vannak az anyavállalatunk, a Sequana globális stratégiájával. Célja, hogy biztosítsa, hogy a Csoport és annak valamennyi tagja vállalja a felelősséget a vállalat gazdasági, társadalomi, etikai és környezetvédelmi kérdésekben tett lépéseiért.
„A Sequana célja az, hogy hosszú távon nyereséges vállalkozást üzemeltessen, olyan erős erkölcsi és felelősségteljes értékekkel, melyek lefedik a gazdasági, emberi, társadalmi és környezetvédelmi kérdéseket. A mi felelősségünk, hogy a csoport alapértékei a mindennapi üzletmenetben is alkalmazásra és megerősítésre kerüljenek.” - Pascal Lebard,
a Sequana vezérigazgatója
Ezzel a 4 pilléren és 8 kezdeményezésen alapuló politikával a Sequana és leányvállalatai biztosítják azt, hogy a cellulóz- és papíripari szektor vezető vállalataként figyelembe veszik a legfőbb, aggodalomra okot adó kérdéseket.
CSR stratégiánk négy pillére:
- Irányítás (CSR politika, üzleti etika).
- Természeti erőforrások (nyomon követhetőség, energia- és vízfelhasználás)
- Emberek (Biztonság, készségek és sokféleség)
- Termékajánlat környezettudatos termékekkel
Elkötelezettségünk alátámasztásaként az Antalis országok alkalmazzák a Fenntarthatósági Chartát.
Irányítás | Erőforrások | Emberek | Termékválaszték |
---|---|---|---|
CSR Politika és hálózat |
Nyomon követhetőség A csoport felelőssége, hogy biztosítsa, hogy az általunk gyártott vagy értékesített termékek 100%-a felelős módon, nyomon követhetően és legálisan kerül előállításra és értékesítésre. |
Biztonság A csoport felelőssége, hogy munkatársai részére biztonságos és egészséges munkakörnyezetet biztosítson. Ezért a csoport törekszik arra, hogy a balesetek miatt kieső időt gyáraiban és raktáraiban 30%-kal csökkentse. |
Termékkínálat A csoportnak a vásárlót tájékoztatnia kell a környezetvédelmi kérdésekről és a termék teljesítményéről. A csoport felelőssége annak biztosítása, hogy a környezettudatos termékein szereplő környezetvédelmi címkék megbízható információt közvetítsenek a vásárló felé. |
Üzleti etika A csoport célja, hogy egyértelmű etikai politikát és szabályrendszert kövessen annak érdekében, hogy tiszteletben tartsa a versennyel és korrupcióval kapcsolatos törvényi előírásokat, valamint biztosítsa, hogy minden munkatársa a vonatkozó kérdéseket hiánytalanul ismeri és a témában oktatásban részesül. |
Energia A csoport és leányvállalatai törekszenek arra, hogy energiafelhasználásukon üzemeik és raktáraik energiahatékonyságának növelése érdekében javítsanak, valamint alternatív energiaforrásokat fejlesszenek ki. |
Készségek és sokféleség A csoport olyan politikát dolgoz ki, mely segítségével kiaknázhatjuk munkatársaink készségeit és a tudását, valamint erősíthetjük a csoportban fellelhető sokféleséget. |