Hírek

Antalis Creative Power Awards

2022/03/17

Márciustól május 31-ig ossza meg velünk az Antalis termékeire nyomtatott projektjeit és élvezze a reflektorfényt, valamint a további értékes díjakat!

ACPA-news-banner.jpg

 

Choosing paper is a creative act!

Bár mindannyian szeretjük a papírt és a nyomatokat, tisztában vagyunk vele, hogy a digitális kommunikáció egyre fontosabb a tapinthatóság és a grafikai tervezés iránti szenvedélyünk megosztásában. Az Antalis Creative Power Awards elindításával arra törekszünk, hogy megmutassuk kreativitását és know-how-ját, valamint kiemeljük a prémium nyomtatott kommunikáció erejét. Ezek a díjak arra is alkalmat adnak, hogy valamilyen módon megtiszteljük a tervezőket és a nyomdászokat és megosszuk a legújabb trendeket. A rendkívül fenntartható papírmegoldások (Olin Origins, Nautilus, Cyclus) legújabb bevezetését követően partnereinknek köszönhetően webináriumokat szervezünk, amelyek nagy hangsúlyt fektetnek a környezetbarát tervezésre és az ökonyomtatásra.

 

A koncepció

Annak érdekében, hogy népszerűsítsük és megosszuk a világgal legszebb projektjeit, folytattuk a munkát szerkesztői partnerünkkel, a The Brand Identity-vel, amelynek digitális elérhetősége az egész iparágban azonnali elismerést fog nyújtani Önnek. Az Antalis Creative Power Awards 4 pályázati kategóriát foglal magában, ahol a tervezést, a papírválasztást és a nyomtatási kivitelezést értékelik, valamint 3 különdíjat is, amelyek célja a nyomdászok és a tervezők kreativitásának és elkötelezettségének megünneplése. Projektjei „megítélésére”, vagy inkább segítésére a legkiválóbb vagy legszembetűnőbb megtalálásában, a nyomdai és grafikai tervezői közösség magas szintű profilját gyűjtöttük össze, beleértve a Hinderer + Mühlich és a Monotype partnereinket, valamint a Positive Luxury partnerünket az ESG-ben.

Reméljük, hogy a négy pályázati kategórián belül több mint 35 ország és 3 kontinens terveivel inspirálhatunk. Különféle grafikai trendeket, nyomtatási effektusokat és különféle papírhasználatokat fedezhet fel. A letisztult stílustól a hagyományosabb dizájnig ezek a kategóriák nyitva állnak minden prémium papírjainkon gyártott nyomtatási projekt előtt, nemcsak az Arjowiggins kreatív papírjainál, hanem design- és újrahasznosított papírjaink, valamint kartonjaink és egyéb különlegességeink esetében is.
 

 

ACPA-categories.jpg


A papír kiválasztása kreatív tevékenység és mindig jelentőségteljes. Nyomtatott munkái érzelmeket váltanak ki, vágyat keltenek, de tükrözhetik egy ügy iránti elkötelezettségét is. Így a kreativitásod is. 3 különdíjunkon keresztül szeretnénk az Ön kreatív gondolkodását reflektorfénybe helyezni. A papír kiválasztásától kezdve az ügyfél konkrét kérdéseinek megválaszolására, a betűtípusok előnyben részesítéséig a tintaszükséglet csökkentése érdekében vagy a nyomtatott tárgy tényleges méretének igazításán keresztül a papírpazarlás elkerülése érdekében, a nyomtatók által választott összes választási lehetőségre a tervezők hatással vannak. Egyre több kreatív tervező indít mellékprojekteket egy olyan ügy érdekében, amelyben hisz. Szeretnénk kiemelni a munkájukat.

 

ACPA-Eco-conception.jpg

Öko koncepció

A környezetbarát tervezéstől a környezetbarát nyomtatásig a felelős papírmegoldások megválasztásán keresztül szeretnénk kiemelni azokat a kreatív produkciókat, amelyekben az érintettek csökkentik környezeti lábnyomukat.

 

 

 

 

 

ACPA-Paper-Stories.jpg

Papír történetek

 

Mi az előnye a papírnak egy kommunikációs kampányon belül?
Hogyan lehet ez a tökéletes válasz egy kampányra?
Milyen hatással volt a nyomtatott kampány? (Vezessen az üzletbe érte, regisztrációs arány stb...)
 

 

ACPA-design-for-Good.jpg

A jó ügy érdekében való design

Az aktivista tervezéstől a környezeti és társadalmi célokat támogató tervekig, a a jó ügy érdekében való designert reflektorfénybe kell helyezni.

 

 

 

 


 

ACPA-Print-ecxellence.jpg

Nyomtatási kiválóság

Ezen felül a Print Excellence (Nyomtatási kiválóság) különdíjat bármely benyújtott projekt megkaphatja. Minden projektet különféle kritériumok alapján értékelnek, beleértve a nyomtatási kivitelezés szintjét is. A legjobban értékelt projekteket a zsűri nyomdai szakértője másodszor is felülvizsgálja, hogy kiválassza a legigényesebb projekteket, melyek különféle nyomtatási effektusokat használnak és tökéletes kivitelezéssel vannak elkészítve.

 

 

 

 

 

A zsűri

Iparági szakértőket gyűjtöttünk össze, a kreatív nyomtatóktól a márkaépítési vagy ESG-szakértőkig, betűtípustervezőkig vagy gyártókig. Június közepén Párizsban gyűlnek össze.

ACPA-mosaic-jury.jpg

 

Díjak

Kategóriánként 6 projekt kerül be a döntőbe és részesül jutalomban. Míg a projektnyomtató 400 eurós utalványt kap a Hinderer + Mühlich gyártóhoz, a tervező vagy az ügynökség egy évre szóló előfizetést kap a Monotypefont.com oldalra, becsült havi 500 euró értékben.

 

A döntősöket a nyár folyamán az Antalis közösségi média oldalán teszik közzé és nyomtatott magazinban jelennek meg. Egyes projektek lehetőséget kapnak arra is, hogy a The Brand Identity kiválasztottai legyenek, interjúkat készítsenek és megjelenjenek az összes digitális platformjukon.

 

A szerencsés nyertesek

A nyertesek nemcsak egy személyre szabott, Maud Vantour papírművész által kézzel készített díjat kapnak, hanem a The Brand Identity interjút is készít velük és projektjüket minden platformjukon, valamint az Antalison is bemutatják.
Ezen felül a pályázati kategória győztesei az Antalis által szervezett, a projekt minden érintettjét (nyomtatót, tervezőt, végfelhasználót) összegyűjtő, igényes vacsorán, a különdíjasok pedig egy 2 napos gyárlátogatáson vehetnek részt Európában az Arjowigginsnél.
 

Végül a kreatív nyomdászok és tervezők is bemutathatják magukat és projektjüket az Antalis közösségi média összes csatornáján.

 

ACPA-rewards-1.jpg

ACPA-rewards-2.jpg

 

Partnerek & Webináriumok

Az iparág vezető partnereivel nem csak a benyújtott projektek elbírálásához, hanem a fenntarthatóságról szóló webináriumok sorozatának megszervezéséhez is társultunk. A környezetbarát tervezéstől az innovatív dombornyomási és fóliázási megoldások megválasztásáig partnereink végigvezetik Önt ezen az úton a környezetbarátabb nyomtatási és márkaépítési projektek felé. Emellett képzést is szervezünk a mikroprégelési projekt legjobb előkészítésének módjáról.

    • ÖKO-DESIGN TIPPEK SZAKÉRTŐKTŐL (Monotype és H+M KURZ-zal)
    • HOGYAN KELL BEÁLLÍTNI EGY PRÉGELÉSI PROJEKTET (H+M-mel és nyomtatóval)
    • HOGYAN LEGYEN FENNTARTHATÓBB A MÁRKÁJA

 

ACPA-Positive-Luxury.jpgA Positive Luxury felgyorsítja a luxusipar fenntarthatósági törekvéseit és ügyfeleit a kulturális és gazdasági változások előtt figyelemmel tartja. Lehetővé teszik a márkákból, beszállítókból és kiskereskedőkből álló együttműködő közösségük számára, hogy mérjék, kezeljék és jelentsék a nettó pozitív hatásukat az ESG-mutatókon keresztül.

 

 

ACPA-HM.jpgHinderer + Mühlich a világ egyik vezető nyomószerszám-gyártója (melegsajtoláshoz, dombornyomáshoz, mikrodombornyomáshoz stb.) a grafikai ipar számára. Formáik díszítik a papírfelületeket a legmagasabb tervezési és funkcionalitási követelmények mellett.

 

 

ACPA-monotype.jpgA díjnyertes típusok legnagyobb gyűjteményével, valamint hozzáféréssel a világ legkeresettebb öntödéihez és típustervezőihez, a Monotype Fonts lehetővé teszi a kreatív szakemberek számára, hogy kevesebb időt töltsenek adminisztratív munkával, és több időt fordítsanak jelentőségteljes márkaélmények megtervezésére.

 

 

Maradj velünk, és kövess minket Facebookon, Instagramon vagy Linkedinen, hogy ne maradj le a webináriumokról!
 
Antalis papírra nyomtatott projektjének benyújtásához 2021-ben és 2022-ben látogasson el a www.antaliscreativepowerawards.com oldalra.
 
Ne maradj le a határidőről, május 31.
paperman