Lépjen velünk kapcsolatba!
Fedezze fel miként erősíti az Antalis az ellátási lánc nyomon követhetőségét és felelősségvállalását!
A beszállítók társadalmi felelősségvállalásáról való alapos információgyűjtéssel, a termékek kötelező engedélyeztetési adataival (beleértve a teljes kimutathatóságot) és a hozzá kapcsolódó gyártási tanúsítványokkal ez az eszköz a fenntartható ellátási lánc-menedzsment élére teszi az Antalist és teljes megbízhatósági garanciát vállal a fogyasztók termékrendelésével kapcsolatban.
A beszállítói lánc kimutathatóságáról való széles körű információgyűjtéssel és centralizálással az Antalis nem csak egy olyan pozícióban van, mely szilárd CSR bizonyítványt biztosít a vásárlóknak, hanem meg is könnyíti a szoros és őszinte kapcsolatot a beszállítókkal. Másfelől pedig előnyt kovácsol a felületből azáltal, hogy megvan a lehetősége a közös információgyűjtésre, mely gyakran elszórtan van jelen a szervezeten belül. Az Antalis az egyetlen papírkereskedő, mely bevezetett egy ilyen rendkívül összetett társadalmi-környezeti adatgyűjtő és nyomkövető felületet.
A begyűjtött információkat ellenőrzik és az integrált megfeleltetési rendszer azonosít bármilyen, az egyes szállítókhoz köthető potenciális kockázatot (a termék gyártása során felhasznált fafajoktól a származási országig). Ezután egy belső bizottság feladata, hogy az azonosított kockázat csökkentése érdekében lépéseket tegyen.
Általános üzleti és kapcsolati információkért a beszállítóknak egy kérdőívet kell kitölteniük az alapos információ biztosításának érdekében:
CSR jelentések, közös megegyezések, környezeti szabványok bevezetése, üzleti erkölcs, munkavédelem, egyenlő lehetőségek, az emberi jogok és munkafeltételek tisztelete.
Egyetértés az EU Faanyag Szabályzattal (papírgyártáshoz használt fa és származási hely), EU Reach irányelvvel, FSC és PEFC standarddal, élelmiszeripari előírásokkal, hulladékkal kapcsolatos irányelvekkel úgy, mint a környezetvédelmi termék jellemzőkkel pl. az alkalmazott újrahasznosított rostok százalékával. Hiteles tanúsítványt kell biztosítani a megegyezéshez.
ISO tanúsítvány, engedély lejárati dátuma, helyszíni balesetek aránya stb..
Az Antrak® a felelős facellulóz és papír beszerzés irányelvének pontos végrehajtása és folytatása, mely az Antalis erőfeszítéseit részletezi biztosítva ezáltal, hogy törvényes, fenntartható és jól-kezelt forrásból szerzi a faanyagot és támogatja azon kezdeményezéseket és erdőgazdálkodási sémákat, melyek ezt segítik elő. A felület és az irányelv szerves része az Antalis Green Connection kezdeményezésnek, mely szerint a Csoport célja, hogy szorosan együttműködjön a papíripari beszállítókkal, vásárlókkal és más részvényesekkel, hogy olyan termékeket és megoldásokat fejlesszen, melyek elősegítik a környezeti kiválóságot.
Az Antrak®-ról
Az Antrak® egy nyílt forrású SaaS felület, melyet a Factor-X fejlesztett ki abból a célból, hogy lehetőséget nyújtson a vállalatoknak, hogy nyomon követhesse a társadalmi és környezeti hatásokat az ellátási lánc mentén egy hatékony és egyszerű módszerrel, mely biztosítja a szabálykövetést. A Factor-X egy szén számviteli tanácsadó, mely kockázati analízisre, innovatív gazdasági modellekre, fenntartható beruházásokra, oktatásokra és tréningekre szakosodott.
Tudjon meg még többet a www.factorx.eu és a http://antalis.myrmex.coop/ oldalon!