hírek, nyomdai-hírek

Friss hírek az Antalis Creative Papers portfóliójával kapcsolatban

08 márc. 2023 — Conqueror; Curious; Kreatív papírok
Nyomtatás
creative brands.png

Az Antalis elkötelezett amellett, hogy rendszeresen és gyorsan tájékoztassa megrendelőit a kreatív papírok portfóliójával kapcsolatban, így örömmel mutatjuk be az új 2023-as Conqueror és Curious kreatív papírcsaládokat.

Az Antalis elkötelezett amellett, hogy rendszeresen és gyorsan tájékoztassa megrendelőit a kreatív papírok portfóliójával kapcsolatban, így örömmel mutatjuk be az új 2023-as Conqueror és Curious kreatív papírcsaládokat.

CONQUEROR

A Conqueror 1888 óta létezik, és manapság sokan az iparág referenciajaként tartják számon kiemelkedő minősége és kifinomultsága miatt. Mint ilyen, ez az egyik legismertebb prémium papírmárka a világon.

Az évek során a Conqueror komoly hírnevet szerzett egyedülállóan finom tapintásával, kategóriájában a legjobb gyártási és nyomtatási minőségével, valamint méltán híres vízjelével.

Juan-Domingo Merino, az Antalis marketingigazgatója kijelentette: "A Conqueror történelmileg az Arjowiggins zászlóshajó márkája, ezért különös gondot fordítottunk arra, hogy olyan terméket állítsunk elő, amely megfelel a Conquerort már korábban ismerő emberek legmagasabb elvárásainak. Nem kötöttünk kompromisszumot - miután megvásároltuk a márkát és a hozzá kapcsolódó szellemi tulajdont, az Antalis pontosan ugyanazt a receptúrát használta, mint az eredeti Conqueror esetében, amely a Conquerort olyan különlegessé teszi. Biztosítottuk a tökéletes színmegfeleltetést, és minden szín, minden anyag, minden felületkezelés esetében tesztelést végeztünk a gyártási lépésekben, és végül számos nyomtatást futtattunk le a gyártósoron annak érdekében, hogy ellenőrizzük, hogy az elvárt nyomtatási minőséget értük-e el. Több ismétlődő próbagyártásra volt szükség, de az Arjowiggins műszaki szakértőinek hathatós támogatásával biztosak vagyunk benne, hogy az új termék végül tökéletesen megfelel az eredeti Conquerornak, tapintás, vizuális megjelenés, valamint nyomtathatóság tekintetében – tette hozzá.”

A megújult Conqueror termékcsalád 3 kivitelben (Laid, Wove és CX22) és 6 árnyalatban (Bright White, Diamond White, High White, Oyster, Vellum és Cream) lesz elérhető. A Conqueror vízjellel vagy anélkül is kapható lesz, többféle minőségben. Digitális nyomtatásra is alkalmas speciális kezeléssel készül különböző méretekben, beleértve az általánosan használt A4-es formátumot is, ami alkalmassá teszi a vállalati, lézer- és tintasugaras nyomtatásra.

"A termékválaszték tekintetében megtartjuk, amit a Conqueror képvisel. A Conqueror a borítékok széles választékával kielégíti azon vásárlók igényeit, akiknek fontos a márkájuk presztizse. „ - nyilatkozta Jérôme Noyelle, a Creative Papers termékmenedzsere. "Dolgozunk azon is, hogy - a nyár folyamán - egy 100% pamut alapú Conqueror Connoisseur változat is elérhetővé váljon, amely egyedülállóan autentikus felületet kínál majd, hasonlóan a kézzel készített papírhoz, ugyanakkor rendelkezik az ipari gyártási folyamat által lehetővé tett stabilitással és konzisztenciával" - tette hozzá.

Az új Conqueror termékcsalád március közepétől lesz elérhető.

CURIOUS

A Curious Collection, a tervezők nagy kedvence, híres a merész, szokatlan és élvonalbeli papírjairól. A Curious Collection mindig a kreatív területen aktuális és releváns dolgok élvonalában van, egyedi felületeket és új tapintást kínál, miközben lenyűgöző nyomtatási eredményeket biztosít.

Annak érdekében, hogy még kiemelkedőbb márkát hozzunk létre, a Curious új logót kapott, mely kiemeli egyediségét. A kis – és nagybetűk keveredése és a márkanév végén található „.”, mely a Curioust és almárkáit köti össze, még különlegesebbé teszi a terméket.

Az új 2023-as Curious Collections 4 termékcsaládból áll: Curious Metallics, Curious Translucents, Curious Skin és Curious Matter.

A Curious Metallics az egyik legelegánsabb designpapír a Curious Collection termékcsaládon belül: természetes szövött felülete kiemeli a finom, de lenyűgöző fémes csillogó hatást, 18 szín (Ice Silver, Ice Gold, White Gold, Super Gold, Cryogen White, Gold Leaf, Lustre, Galvanised, Ink, Red Lacquer, Ionised, Nude, Night, Blue Steel, Quartz, Champagne, Rose Gold, Magma, Electric Blue) és 3 grammsúly (120, 250 és 300 g/m2) közül választhat. A Curious Metallics tökéletes választás lehet az egyedi és innovatív kommunikációhoz.

"A múltban számos Arjowiggins versenytárs próbálta lemásolni a Curious Metallics-et, de egyikük sem tudta megismételni az egyedi fémes csillogó hatást. A mi támogatásunkkal - és az Arjowiggins korábbi papírszakértőinek támogatásával - most találtunk egy olyan gyárat, amely hihetetlenül közel tud kerülni az eredeti Curious Metallicshez. Elég sok időbe telt, de nagyon elégedettek vagyunk az eredménnyel" - magyarázta Xavier Jouvet, az Antalis Papír és Vizuális Kommunikációs kereskedelmi igazgatója.

A Curious Translucents egy olyan magas színvonalú áttetsző és fehér átlátszó papírokból álló választék, amely nagymértékben egyéni igények kiszolgálását teszi lehetővé, és kiváló nyomtatási minőséget kínál. Bár a papír önmagában is tökéletesen használható a műanyag alternatívájaként, a Curious Translucents látványos eredményeket ér el a Curious Metallics termékcsalád luxus papírjaival kombinálva. 7 grammsúlyban lesz elérhető (80, 90, 100, 110, 150, 210 és 320 g/m2).

A Curious Skin egy szatén papír, amely az intenzív színeket és az érzéki érintést ötvözi a modern és kortárs vállalati dokumentumok létrehozásához. Ujjlenyomat-ellenes kezeléssel rendelkezik, 5 alapvető színben (fekete, extra fehér, sötétkék, szürke, piros) és 3 grammsúlyban (135, 270, 380 g/m2) lesz elérhető, így tökéletes választás olyan luxus alkalmazásokhoz, mint a meghívók vagy csomagolások.

A Curious Matter egyedülálló tapintási és vizuális élményt nyújt, ideális a kifinomult üzleti kommunikációhoz és kreatív termékekhez. Ezt az ökológiai fejlesztésű papírt a burgonyahéjban található keményítőn alapuló innovatív eljárással fejlesztették ki, amelyet úgy terveztek, hogy egyedülálló selymes, homokszerű tapintást és intenzív, merész színeket biztosítson. Minden szín egy-egy fajta nevét viseli. (Goya White, Adiron Blue, Andina Grey, Black Truffle, Désirée Red), utalva ezzel a zöldségekre. 3 grammsúlyban kapható (135, 270, 380 g/m2).

 

A Curious Collection neve alatt borítékok teljes választéka is rendelkezésre fog állni.

További termékbejelentések, közösségi média kampány és értékesítési eszközök

"Elkezdtük a közösségi médiában folytatott kommunikációs kampányunkat, és nagyon jó visszajelzéseket kaptunk az ügyfelektől, akik alig várják, hogy kipróbálhassák új termékcsaládjainkat. Megkezdtük az első szállításokat, és a legtöbb termék és nyomtatott értékesítési eszköz március végére/április elejére lesz elérhető. A korábbi Arjowiggins termékcsaládból még mindig sok készlet áll rendelkezésünkre, hogy biztosítsuk a zökkenőmentes átállást az új termékekre. Az új Rives és Opale termékcsaládokat március közepén jelentjük be" - nyilatkozta Xavier Jouvet.