hírek, vizuális-kommunikációs-hírek

Hogyan tehetjük a POS hirdetést körkörös életűvé?

14 febr. 2022 — Circul'R; Környezetbarát szemlélet; Optimalizálás
Nyomtatás
Circul'R

Egyedül gyorsabban megyünk. Együtt tovább megyünk! Ez az oka annak, hogy az Antalis hatalmas értéket ad az ágazatközi kezdeményezésekben való részvételének, hogy nagyobb hatást érhessen el a befolyási területén. Örömmel jelentjük be, hogy egyesítjük erőinket a Circul’R által vezetett koalícióban egy olyan befolyásos szervezeti hálózattal, amely elkötelezett a POS marketing jobb feltalálása mellett.

Egyedül gyorsabban megyünk. Együtt tovább megyünk! Ez az oka annak, hogy az Antalis hatalmas értéket ad az ágazatközi kezdeményezésekben való részvételének, hogy nagyobb hatást érhessen el a befolyási területén. Örömmel jelentjük be, hogy egyesítjük erőinket a Circul’R által vezetett koalícióban egy olyan befolyásos szervezeti hálózattal, amely elkötelezett a POS marketing jobb feltalálása mellett.

Az Antalis minden eddiginél jobban elkötelezett amellett, hogy pozitív hatást gyakoroljon iparágára, hogy jobbá tegye a Point Of Sale marketing megközelítését. Tudjuk, hogy befolyásunk csak akkor jelentősebb, ha olyan szervezetekkel dolgozunk együtt, amelyek ugyanazokat az értékeket és jövőképet osztják. Ezért csatlakoztunk a Circul’R koalícióhoz.

Jövőnk körforgása egy közös utazás. Mi határozottan a fedélzeten vagyunk!

Miről szól a Circul’R?

A Circul’R egy újszerű startup, amely a körforgásos gazdasági társaságok első globális hálózatának kiépítésére törekszik. A célja? Felgyorsítani az átmenetet a lineáris (vigyél el -készíts  el -dobj el) körforgásos gazdaságra, amely jobban tiszteletben tartja az embereket és a bolygót.

„Pozitív összeesküvőinkkel” (a Circul’R ma már több, mint 1000 megoldást képvisel világszerte) olyan úttörő megjelenésekben veszünk részt, amelyek valódi hatással vannak ökoszisztémánkra. 2021-ben a hangsúly a POS-hirdetések körkörössé tételének égető kihívásán volt. Ez a mélyreható elemzés lehetővé tette a 7 kulcsfontosságú lehetőség azonosítását a POS marketinganyagok értékláncában a logisztikától a jogalkotásig.

Ezenkívül sikerült meghatározni 4 körkörös elvet, amelyek a teljes POS marketinganyag-rendszert körkörössé teszik.

 

1. A kereslet a kihívás

A kezdeti ötletek újragondolása, a hosszú távú megoldásokra való összpontosítás rövid távú helyett, egy konkrét közönségre való összpontosítás stb.

 

2. Hulladék és környezetszennyezés mentes tervezés

A hulladékot és a környezetszennyezést inkább tervezési hibának tekintjük, mint elkerülhetetlen mellékterméknek.

 

3. Tartsa használatban a POS marketing anyagokat

Újrafelhasználható, javítható vagy újragyártható termékek tervezése.

 

4. Újra feltalálni az ellátási láncokat az ökoszisztémákba

Az anyagáramlás optimalizálása és az értékláncok újrafeltalálása.

 

Tavaly novemberben (2021) egy másik nagy hatású dokumentum is megjelent: „Reinventing POS marketing” a Circul’R Factory részeként. Az ipar különböző aspektusaira összpontosít, beleértve a POS szolgáltatásként való létrehozását, a POS-gyűjtés városi területeken történő bővítését, valamint a környezeti hatások életciklusuk során történő nyomon követésére szolgáló eszközök alkalmazását. A Circul’R Factory célja, hogy összehozza a különböző szektorok vállalatait, hogy konkrét körkörös projekteket indítsanak el a konkrét problémák megoldására.

Más szóval, a Circul’R-rel és a koalícióval az Antalis minden fronton jelen van, a prospektív és az elemző tanulmányokat egy igazán gyakorlati megközelítéssel ötvözi, a bevethető megoldásokat szem előtt tartva. Fantasztikus!

Még csak az elején járunk ennek az izgalmas projektnek. Ha többet szeretne tudni, vagy hozzá szeretne járulni, ne habozzon. Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!