hírek, vizuális-kommunikációs-hírek

Felhasználási projektek, amelyek körkörösebbé teszik a világot

14 febr. 2022 — Újrahasznosítás; Körkörös életút; Környezetbarát szemlélet; Világmárkák
Nyomtatás
Upcycling.jpg

A körkörös gazdaság modelljére való átálláshoz igyekszünk csökkenteni hatásunkat és megkönnyíteni az újrahasznosítást. De a körkörösség az újrahasználatról is szól. Ma pillantást vetünk az elképesztő upcycling projektekre, amelyek megmutatják, hogy több mint lehetséges új életet adni a POS anyagoknak. Ne feledje, ha készségeinket, tudásunkat, szenvedélyünket és elszántságunkat egyesítjük, változást érünk el.

A körkörös gazdaság modelljére való átálláshoz igyekszünk csökkenteni hatásunkat és megkönnyíteni az újrahasznosítást. De a körkörösség az újrahasználatról is szól. Ma pillantást vetünk az elképesztő upcycling projektekre, amelyek megmutatják, hogy több mint lehetséges új életet adni a POS anyagoknak. Ne feledje, ha készségeinket, tudásunkat, szenvedélyünket és elszántságunkat egyesítjük, változást érünk el.

Az Antalisnál, ami a körforgást illeti, minden fronton ott vagyunk. Ez azt jelenti, hogy amikor az újrahasznosítás nem lehetséges, igyekszünk azonosítani a megbízható, merész és környezettudatos újrahasználati lehetőségeket. Éppen ezért nagy jelentőséget tulajdonítunk a nagy újrahasznosítási projektek nyomon követésének szerte a világon, különösen azoknál, amelyek második életet kínálnak a POS anyagoknak. Ezeknek a változást előidézőknek a hatása jelentős és továbbra is elkötelezettek vagyunk a legjobb gyakorlatok és nagyszerű ötletek megosztása iránt, amelyek elősegítik a körkörös gazdaság modelljére való kollektív átállást.

Bepillantás a fantasztikus újrahasznosítási projektekbe, amelyek körkörösebbé teszik a világot!

Levi’s

2018-ban a Levi Strauss & Co elindított egy projektet a NOWA innovátoraival, hogy a reklámbannereket (amelyeket a márka több, mint száz üzletében használ Európa-szerte) divatos kiegészítőkké alakítsa. A Levi Strauss & Co. több száz pénztárcát és tasakot alkotott újra egy reklámkampányból, amely nyomot hagyott (több, mint 1000 banner átalakult!).

 

Dow

A Dow a 2020-as Tokiói Olimpiai Játékokkal együttműködésben egy hatalmas banner-újrahasznosítási projektet kezdeményezett: 100 helyi iskola és óvoda kapja meg a tavalyi olimpiai játékok emlékére szolgáló virágcserepeket. A csavar? A virágcserepek a játékok során használt újrahasznosított bannerekből készültek.

 

Ecopack

A francia Ecopack cég elindította a Boomerangot, az újrafelhasználható és felelős szállítási csomagmegoldásokat. Ezek a félelmetes csomagok nem csak jól néznek ki, de jót is tesznek. Országszerte összegyűjtött rendezvény- és reklámbanner-hulladékból készülnek!

 

Salomon

A szabadtéri sportruházati márka Play Minded programján keresztül bemutatott néhány újrahasznosítási projektet a Hulladékcsökkentés Európai Hetén. Köztük a Salomon snowboardokból készült gördeszkákat (döbbenetes!) és az egykori reklámszalagokból készült hordtáskákat!

 

Ex'up (France) és Linney (UK)

Ex'Up kiállítócsoport (nagy formátumú és kreatív nyomtatásra szakosodott) új márkája arra törekszik, hogy ipari hulladékból (bannerek, PVC táblák stb.) gyönyörű design tárgyakat készítsen. Az ebből a bejegyzésből származó kép az Ex'up megvalósítása. Az Egyesült Királyságban Linney (a magával ragadó, többcsatornás kommunikáció szakértője) elindította a Regenerate-et: egy projektet, amely használt berendezések továbbértékesítésére irányult, hogy pénzt gyűjtsön jótékonysági célokra, újrahasznosított anyagokból hiteles termékeket állítson elő és megosszák a fenntartható kreativitással kapcsolatos ismereteket.