hírek, vizuális-kommunikációs-hírek

Circul'R interjú - Gaëtane Lemarchand

16 márc. 2022 — POS hirdetések; Körkörös életút; Környezetbarát szemlélet
Nyomtatás
Interview Circul'r.jpg

Egy 30 perces interjú Gaëtane Lemarchanddal, a Circul’R ügyvezető tanácsadójával elég ahhoz, hogy felnyissa a szemeket. Igen, a pozitív átalakulás nyilvánvalóbbá válik azáltal, hogy az értéklánc együttműködésen alapuló és holisztikus megközelítését alkalmazzuk. A POS anyagok sem különböznek egymástól. Fedezze fel, hogyan vált a holnapi aranystandard, a körkörös életciklusú POS-ek létrehozása a távoli koncepcióról egy közös, rövid távú ambícióvá!

Egy 30 perces interjú Gaëtane Lemarchanddal, a Circul’R ügyvezető tanácsadójával elég ahhoz, hogy felnyissa a szemeket. Igen, a pozitív átalakulás nyilvánvalóbbá válik azáltal, hogy az értéklánc együttműködésen alapuló és holisztikus megközelítését alkalmazzuk. A POS anyagok sem különböznek egymástól. Fedezze fel, hogyan vált a holnapi aranystandard, a körkörös életciklusú POS-ek létrehozása a távoli koncepcióról egy közös, rövid távú ambícióvá!

Beszélgetés Gaëtane Lemarchanddal,
Ügyvezető tanácsadó, Circul'R

Mi a Circul'R célja?

25 fős szakértői csapatunkat ugyanaz az ambíció vezérli: felgyorsítani a körforgásos gazdaságra való átállást. Ennek érdekében képzéseken keresztül felhatalmazzuk a vállalatokat és a vezetőket, átfogó tanácsadást kínálunk és együttműködő koalíciónkon, a Circul'R Clubon belül összekapcsoljuk a szervezeteket.

 

Miért foglalkozott a Circul'R a POS-hirdetések kérdésével?

Néhány éve az egyik Circul'R Club partnerünk, egy kozmetikai cég képviseletében aggodalmának adott hangot a POS anyagok értékláncával kapcsolatban. Megtudtuk, hogy a POS-termékek körülbelül 30%-át még az üzletben sem telepítik. Az ügy vizsgálata után kiderült, hogy a márkák nincsenek kellően tisztában ezen anyagok életciklusával és nem megfelelő az értéklánc különböző szereplői közötti együttműködés. Más szavakkal, a POS-ipar rendkívül lineáris és általában pazarolja az erőforrásokat.

 

Hogyan járulnak hozzá tehát a Circul'R és partnerei a paradigmák megváltoztatásához?

Először is meg kell mutatnunk, hogy az emberek törődnek vele. Ennek érdekében több száz ügyfelet hallgattunk ki, főleg Franciaországban. Közel felük elismeri a mai POS felelőtlenségét. Ezenkívül a válaszadók több mint 60%-a nyilatkozott úgy, hogy több hitelt adnak azoknak a márkáknak, amelyek hajlandóak foglalkozni a problémával és körkörösebb POS-megoldásokat kínálnak. A mi szerepünk az, hogy láthatóvá tegyük ezt a betekintést és ösztönözzük a márkákat, hogy ugyanazokat a fenntarthatósági szabványokat állítsák fel POS-anyagaikra, mint termékportfóliójukra. A POS jól láthatóan reprezentálja a vállalat vagy márka identitását. Csupán létfontosságúnak tűnik, hogy a lehető legfelelősebbé tegyük.

 

Hogyan változhat ez a felismerés?

Tanulmányunk, amely sok szervezet részéről nagy érdeklődést váltott ki, egy lépcsőfok egy konkrétabb cselekvési terv felé. Ambíciónk következő állomása olyan programok kezdeményezése, amelyek hozzájárulnak a körkörös értékláncok kiépítéséhez. Olyan projekteket jelent, amelyek a környezetbarát tervezésre, a funkcionalitásra (az egyszer használatos POS anyagoktól az újrafelhasználható megoldásokig) és az élettartam végére összpontosítanak.

 

Mit hoz az egyenletbe egy olyan cég, mint az Antalis?

A CSR és a környezetbarát tervezés terén szerzett mélyreható tapasztalatukon túl az Antalis valódi rálátást biztosít a mi megközelítésünkre. Az ilyen támogatás megléte rendkívül fontos. Erőink összefogásával hangunkat az ökoszisztémán kívül is hallhatjuk. Célunk, hogy befolyásoljuk a hatóságokat a szabályozás elfogadására és a következő generációs begyűjtési és újrahasznosítási infrastruktúra fejlesztésének finanszírozására. Ezek a szinergiák jelentik az innovatív POS-megoldások felé történő pozitív átmenet ékkövét, amelyek környezetbarát tervezésűek, újrafelhasználhatók és értékesebbek. A körkörös POS valóban lehetséges!