A francia fogyasztók 65%-a olyan márkákat részesít előnyben, amelyek POS-ükben (értékesítési pontjai) fenntartható vizuális kommunikációs anyagokat használnak. Fedezzen fel 8 tippet a környezetbarátabb kiskereskedelmi tervezéshez!
A francia fogyasztók 65%-a olyan márkákat részesít előnyben, amelyek POS-ükben (értékesítési pontjai) fenntartható vizuális kommunikációs anyagokat használnak. Fedezzen fel 8 tippet a környezetbarátabb kiskereskedelmi tervezéshez!
A kartonon kívül a POS anyagok több mint 80%-át elégetik vagy elássák. Az összes POS-anyag 30%-a a szemetesbe kerül még mielőtt elérnék a boltokat. Ezek a statisztikák azt mutatják, hogy a környezetbarát üzlethelyiségek kialakítása felé való elmozdulás kötelező. A fenntartható átalakulásra való felhívás hangos és egyértelmű. Szerencsére vannak olyan megoldások, amelyeket mostantól alkalmazhatunk. Olvassa el 8 tippünket, amelyekkel fenntarthatóbbá teheti POS vizuális kommunikációját!
Először is fel kell mérni a POS-tervezés és a vizuális kommunikáció jelenlegi állapotát. Milyen anyagokat használ? Milyen mennyiségben? Meddig? Ezután elemezheti őket az újragondolt 3R-stratégia minden egyes R-je szerint.
Csökkentés (Reduce) – Fontolja meg, hogyan csökkentheti a felhasznált anyagok mennyiségét! A kevesebb anyag nem jelent kevesebb POS kommunikációt. Éppen ellenkezőleg, ez egy lehetőség arra, hogy arra összpontosítson, mire és hová szeretné felhívni a látogatók figyelmét.
Újrafelhasználás (Reuse) – Hogyan használhatja újra ugyanazokat az elemeket több kampányban? Minél tovább él egy termék, annál többet tesz ki az ökológiai lábnyomából.
Váltás (Replace) – Harmadszor, lecserélheti a nem fenntartható anyagokat (például a műanyagokat) környezetbarátabb alternatívákra (például kartonpapírra).
A 3R stratégia az erőforrás-felhasználás és a vásárlási élmény tudatosabb megközelítését segíti elő.
Ez a tipp az előzőhöz kapcsolódik. Újragondolhatja a bolti vizuális kommunikációt azáltal, hogy alapvető, intelligens és újrafelhasználható tervezési elemekre törekszik. Az anyagok idővel történő újrafelhasználásának nagyszerű módja, ha olyan moduláris rendszert tervez, amelynek elemeit különböző promóciókhoz újra felhasználhatja.
A tervezési fázistól kezdve részesítse előnyben azokat az anyagokat, amelyek könnyen újrahasznosíthatók vagy újrafelhasználhatók. Így már gyártásuk előtt biztosíthatja POS-anyagainak fenntarthatóságát. A farost alapú termékek vagy az újrahasznosított alumínium tökéletes példái a fenntartható anyagoknak szilárd élettartam-végi tervvel.
Fektessen több kampányhoz és különböző üzlethelyiségekhez alkalmas kijelzőkbe! Így módon csökkenti az új anyagok gyakori előállításának szükségességét. Egy egyszerű dolog, amit megtehet a kijelző újrafelhasználhatóvá tétele érdekében.
Bármely újraírható tábla okos befektetés a fenntarthatóbb kiskereskedelem felé. Válasszon írható táblákat a napi ajánlatokhoz, szezonális üzenetekhez vagy promóciós eseményekhez. A mágneses jelzések egyszerű frissítést tesznek lehetővé teljes csere nélkül. Az egyszer használatos nyomtatott táblákról az újrafelhasználható táblákra váltva csökkentik a hulladék mennyiségét, és megtestesítik a környezettudatos POS lényegét.
A szövet hátterek fenntartható alternatívát jelentenek a vinil/műanyag háttérrel szemben. Még jobb, ha újrahasznosított fonalakból készülnek. Ezek a hátterek könnyen cserélhetők. Felfrissítheti üzlete megjelenését anélkül, hogy sok erőforrást használna fel.
Keressen alternatívákat, például újrahasznosított papírt, FSC-tanúsítvánnyal rendelkező kartonpapírt, biológiailag lebomló anyagokat vagy cellulóz alapú termékeket! Az innovatív anyagokkal, például a bioműanyagokkal vagy a növényi alapú kompozitokkal új lehetőségek tárulnak elénk a fenntartható kiskereskedelmi tervezéshez.
A fenntartható anyagok jegyében, még mindig újragondolhatja bolti bannereit és kijelzőit. A bannereknél a legjobb anyag az újrahasznosított PET-szövet. Kijelzők esetében fontolja meg a fenntartható forrásból származó fát (FSC-tanúsítvánnyal) vagy a méhsejt-kartont. Ezek a választások tükrözik az Ön elkötelezettségét a fenntartható kiskereskedelem és a környezettudatos tervezés iránt. Ezenkívül keressen olyan nyomtatási módszereket, amelyek környezetbarát tintákat használnak, és csökkentik a vegyszerhasználatot!
A 8 tipp elfogadása a POS-kommunikáció során túlmutat a fogyasztók fenntarthatósági igényének megválaszolásán. Ez a fenntartható kiskereskedelem jövője iránti elkötelezettség. A környezettudatos megoldások vizuális kommunikációs stratégiájába való integrálásával szabványt állít fel a környezettudatos üzletek számára. A fenntartható kiskereskedelmi környezet felé vezető út közös erőfeszítés, és minden előrelépés számít.