FAQ Fiókom

Az alábbiakban megtalálja a legtöbbször feltett kérdéseket az  Antalis részletes válaszaival.

Új az Antalisnál?

Nagyon egyszerű fiókot létrehozni az antalis.hu oldalon: csak kattintson az Eshop gombra a weboldal jobb felső sarkában, majd a "Fiók létrehozása" gombra és kövesse az utasításokat!
A fiók létrehozásának megkezdéséhez kapcsolatba léphet értékesítési képviselőjével is.

Ha Ön már Antalis offline ügyfél, egyszerűen adja meg ügyfélszámát vagy e-mail-címét a bejelentkezéshez és a fiók online eléréséhez.

 

Ügyfélszáma bármely Antalis dokumentumon, például számláin megtalálható.

Kattintson a "Bejelentkezés" gombra a webhely bármelyik oldalának tetején., majd adja meg e-mail címét és jelszavát. Erősítse meg a "Bejelentkezés" gombra kattintva, hogy belépjen fiókjába.

Ha nem emlékszik jelszavára, írja be email címét és kattintson az új jelszó kérés gombra.

Ha nem emlékszik a fiókjához használt e-mail címre, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal : Lépjen kapcsolatba velünk.

A bejelentkezés után kattintson a "Saját adatok" gombra és módosítsa adatait.

 

A bejelentkezés után kattintson a "Fiókom", "Profilom" és a "Személyes adatok" gombra. Ezután megváltoztathatja felhasználónevét és/vagy jelszavát.

 

Szállítási cím megváltoztatásához kérjük, lépjen velünk kapcsolatba!

 

 

Nem találta meg kérdésére a választ?

Lépjen velünk kapcsolatba itt!