Lépjen velünk kapcsolatba!
Az alábbiakban megtalálja a legtöbbször feltett kérdéseket az Antalis részletes válaszaival.
1. Ha ismeri egy termék referenciáját, lépjen közvetlenül a "Gyorsrendelés" részre az e-Shop kezdőlapjának tetején.
2. Adja meg a referenciákat és a mennyiségeket, majd kattintson a "Kosárba" gombra.
3. Kattintson ide a "Gyors rendelés" megnyitásához.
Kérjük, ellenőrizze a megadott hivatkozást! A termék referenciája változhatott, ezért javasoljuk, hogy a kulcsszó/név szerinti kereséshez használja keresőnket. Felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal is.
Megerősítő e-mailt fog kapni az oldalunkon található összes rendelésről.
Ha nem kapta meg ezt az e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal.
Miután visszaigazolta rendelését, azt azonnal feldolgozzuk és 24-72 órán belül kézbesítjük (a megrendelt termékek jellegétől függően). Ezért a továbbiakban nem módosíthatja a "Fiókom" területen.
Ha azonban módosítani szeretné vagy törölni szeretné online megrendelését, a lehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk a „Kapcsolatfelvétel” menüpont alatt.
Ne felejtse el megadni az e-mailben kapott online rendelési számot!
Vevőink tudnak előreutalással és átutalással is fizetni. Előre utalás alkalmával ugyanazok a feltételek érvényesek a rendelésre, mint utalás esetén, de próbáljuk arra ösztönözni a vevőket, hogy egyszerre adják le az aznapi rendelésüket. Ha esetleg egy nap több rendelés is keletkezik és még nem történt meg az előreutalás, akkor össze tudjuk vonni a rendeléseket és módosítani az előleg számlát.
Lépjen velünk kapcsolatba itt!