FAQ Vevőszolgálat és rendelés utáni módosítások

Az alábbiakban megtalálja a legtöbbször feltett kérdéseket az Antalis részletes válaszaival.

1. Ha a visszaküldés oka a vásárló hibája


A visszaküldött árunak kifogástalan állapotban kell lennie.
Az Antalis által elfogadott áru visszaküldése, amely a vevőnek felróható hibából ered, extra költséget von maga után.

Amennyiben nem megfelelő terméket rendelt és szeretné visszaszállíttatni vagy kicserélni, úgy arra is van lehetőség felár ellenében.

Ár: 25 Ft/kg + Áfa


Ezek a díjak az áruk szállításának, ellenőrzésének, újracsomagolásának és készletezésének költségeit fedezik.
Az áru kézbesítéskor történő visszautasítása visszaküldésnek minősül és a fenti feltételek vonatkoznak rá.


2. Ha a visszaküldés Antalis hiba miatt történik


Egyéb esetekben, amikor a visszaküldés Antalis hiba miatt történik, az Antalis fedezi a visszaküldés díját.

Itt felveheti a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal vagy a kapcsolatfelvételi űrlap legördülő menüjéből válassza a „Hibabejelentés” lehetőséget. Felvesszük Önnel a kapcsolatot és segítünk elmagyarázni az eljárás pontos menetét!

1. lépés: azonnal reagáljon a sofőr/szállító jelenlétében

Az áru átvevőjének feladata ellenőrizni, hogy a szállítási szerződést megfelelően teljesítették-e és ha nem, akkor megtenni a szükséges intézkedéseket a fuvarozóval szembeni visszkereset érvényesítéséhez.

Az alábbi szabályok betartásával segít nekünk abban, hogy szállítási problémáját gyorsan és hatékonyan megoldjuk.
A szállítólevélre kérjük, írja le a következőkkel kapcsolatos információkat:

  • Az áru vagy a csomagolás állapota: romlott, szennyezett, gyűrött, repedezett, nedves, összevágott stb.
  • Mennyiségi különbség (súly vagy mennyiség).
  • Termékhiba

 

Fontos lépések:

  • Írja fel mindezen információt a szállítólevélre, dátummal és Ön által aláírva!
  • A sofőrrel végzett ellenőrzés alapján állapították meg
  • A sofőr aláírta, beleértve a nevét
  • Fel kell tüntetni az összes fuvarokmányon (szállítólevél, fuvarlevél, átvételi elismervény stb.)!

 
Jó tudni!


A szállítólevelet minden esetben alá kell írni!

Az alábbi fenntartásoknak nincs jogi erejük jogorvoslat esetén:

  • Ellenőrzés tárgya
  • A kárt ellenőrizni kell
  • Kicsomagolás részletei
  • Ellenőrzést követő teendők

 

A fuvarozó semmilyen körülmények között nem akadályozhatja az ellenőrzés jogát.
Ha nincsenek fenntartások, a nyilvánvaló károkra vonatkozó későbbi követelések nem fogadhatók el.

2. lépés: Értesítse az ANTALIS ügyfélszolgálatát, hogy a reklamációt a lehető leghamarabb regisztrálják és megoldják.

Nem találta meg kérdésére a választ?

Lépjen velünk kapcsolatba itt!