Szállítói nyomonkövetés: annak biztosítása, hogy a megfelelő üzletet köthessük meg.

Az Antalis 2013 óta végez beszállítói nyomonkövetést – amely ESG stratégiánk egyik sarkalatos pillére – saját platformján keresztül.  Az Antalis a papír, csomagolóanyag és vizuális kommunikációs megoldásainak nyomon követhetőségét a beszállító által szolgáltatott ESG-vel kapcsolatos információk szűrésével és központosításával figyeli, így ügyfelei és más érdekelt felei számára átláthatóságot kínál az ellátási láncban.

A piac az elmúlt 10 évben sokat fejlődött és az Antalis úgy döntött, hogy saját beszállítói átvilágítási eszközét lecseréli a piacon nemzetközileg elismert ESG értékelési platformokra. Továbbra is értékeljük beszállítóink üzleti gyakorlatát olyan kérdésekben, mint a munkaügyi, egészségügyi és biztonsági, etikai és környezetvédelmi kérdések. Ezenkívül a beszállítókat arra kértük, hogy töltsenek ki egy személyre szabott önértékelő kérdőívet, amely az Antalis üzleti tevékenységéhez igazodik és olyan megfelelőségi kérdésekre terjed ki, mint a faanyag-szabályozás, a tanúsítások és a vegyszerek használata. Elvárjuk szállítóinktól, hogy betartsák az összes vonatkozó törvényt és előírást, és alkalmazzák a legjobb gyakorlatokat.

 

Alkalmazottaink képzésével ezeknek a platformoknak a megfelelő használatára törekszünk, továbbá megtanítjuk őket arra, hogy megalapozott beszerzési döntéseket hozzanak, hozzájáruljanak az ellátási lánc átláthatóságához, csökkentsék a kockázatokat és elősegítsék a felelős üzleti gyakorlatot.

antrak-01.jpg

antrak-02.jpg