trendek, esettanulmány, packaging-esettanulmány

Hogyan növeljük a márkaélményt és optimalizáljuk a logisztikai folyamatokat?

26 aug. 2022 — Esettanulmány; Vásárlói élmény; Márkázott csomagolás; Költséghatékony csomagolás
Nyomtatás
Pile of Pen Store yellow packaging boxes

Ügyfelünk, a Pen Store kreatív kellékek online viszonteladója. Olyan új csomagolást szerettek volna, amely könnyebben kezelhető és illeszkedik az új grafikai profiljukhoz.

Ügyfelünk, a Pen Store kreatív kellékek online viszonteladója. Olyan új csomagolást szerettek volna, amely könnyebben kezelhető és illeszkedik az új grafikai profiljukhoz.

Az ügyfél kihívása

A Pen Store korábbi csomagolási megoldása időigényes volt a csomagolási folyamat során. Volt olyan eljárásuk, amelyhez a személyzetnek manuálisan ragasztószalaggal kellett lezárnia a csomagokat – ami sokáig tartott és ergonómiai szempontból nem volt optimális. Ezért új csomagolási megoldásra volt szükségük, amely könnyebben kezelhető és amely illeszkedik új grafikai profiljukhoz is.

 

stack of branded packaging designed in a corrugated cardboard

Antalis megoldás

Ahhoz, hogy a Pen Store egyszerűsítse a csomagolási folyamatát, egy ragasztott hullámkarton dobozt választottak, amely kiküszöböli a szalag használatát. Az új dobozok perforált feltépő megoldással is fel vannak szerelve, amely megkönnyíti a doboz kinyitását és zárását. A Pen Store számára előny, hogy kihagyja a dobozragasztási lépést, de javítja a vásárlói élményt. 

photo of Jacob Bergström Fonder and CEO of Pen Store

 

"Új csomagolásunk hozzájárul a pozitív vásárlói élményhez és erősíti márkaprofilunkat. Az intelligens kialakítás azt jelenti, hogy a csomagolási folyamat lerövidült, ami a költséghatékonyságot is javította."


Jacob Bergström
Alapító és CEO, Pen Store

Az új csomagolást úgy tervezték, hogy költséghatékony legyen és javítsa a vásárlói élményt:

  • A csomagolást a PostNords szabványokhoz igazították a „Varubrev” és „MyPack” szállítási lehetőségek alapján. Ez azt jelenti, hogy szállítmányaik költségoptimalizáltak, mivel csak a feladott csomag méretéért fizetnek.

 

  • Grafikus profiljukhoz illően a doboz sárga külsővel rendelkezik, minden oldalról fekete logóval. Ez javítja a vásárlói élményt – amit a Pen Store gyorsan észrevett, amikor az ügyfelek a közösségi médiában mutatták be tapasztalataikat.

 

  • A folyamat még jobb optimalizálása érdekében az Antalis raktározza a Pen Store dobozait és gondoskodik azok folyamatos utánpótlásáról. Ezt megelőzően a Pen Store-nak több beszállítóval kellett dolgoznia és magának kellett a megrendeléseket megterveznie.
social media post of pen store packaging
view of pen store packagings in a warehouse
zoom on packagings

"A Pen Store készleteit most Jordbróban tároljuk, így elkerülhető a rendelések nem megfelelő leadása, ütemezése. Most már csak egy beszállítóval van kapcsolatuk és egy beszállításuk!"

Magnus Ågren
Csomagolástechnikai szakértő, Antalis
 

A folyamat

Az Antalis csomagolási csapata a vevői keretrendszer segítségével hozzálátott a megoldás kidolgozásához:

  • Találkozott az ügyféllel, hogy megértse a követelményeket és beszéljen a termékükről, elvárásokról
  • Konstrukció és grafika megbeszélése az igények alapján 
  • Tesztgyártás, majd a megoldás elfogadása a vevő részéről

Előnyök

brand recognition pictogram

Márka felismerés

A csomagolás messziről látható, tükrözi az új profilt és javítja a vásárlói élményt.

time saving pictogram

Idő takarékos

Az új megoldás gyorsabb csomagolási folyamatot biztosít.

cost effective pictogram

Hatékony

A Pen Store helyet takarít meg a raktárban és optimalizálja a szállítási költségeket.

Antalis Packaging Smart Consult logo

A megfelelő szakértelemmel és útmutatásokkal optimalizálni tudtuk a csomagolási folyamatot.

Antalis Packaging Smart Design logo

A csomagolást figyelemfelkető nyomtatással látták el, ami javítja a vásárlói élményt.