Lépjen velünk kapcsolatba!
A Magnify, egy egyedi összetételű kerámia autóbevonat, melynek piacra dobásához ügyfelünk azt szerette volna, hogy terméke már a csomagolási szakaszban kitűnjön a versenytársak közül. A vevő várakozásait felülmúltuk, mert segítettünk egy kivételes márkaélmény megteremtésében is!
A Magnify, egy egyedi összetételű kerámia autóbevonat, melynek piacra dobásához ügyfelünk azt szerette volna, hogy terméke már a csomagolási szakaszban kitűnjön a versenytársak közül. A vevő várakozásait felülmúltuk, mert segítettünk egy kivételes márkaélmény megteremtésében is!
Tobias Ericson, a Tershine alapítója, apja garázsából indulva sikeres vállalatot épített fel (többek között) az iparág kiváló ismeretének és a rendelkezésre álló marketingeszközöknek köszönhetően. A Magnify, a márka új kerámia autóbevonata piacra dobásakor fontos volt, hogy a csomagolás kiemelje a termékét a piacon.
A csomagolásnak tükröznie kellett a termék minőségét, ugyanakkor egyedi kicsomagolási élményt is kellett nyújtania, wow-effektussal a márkaélmény kialakításához.
A lenyűgöző vásárlói és kicsomagolási élmény megteremtése érdekében a csomagolás egy „slidepack” nevű funkciót kapott, amelyben a csomag teteje felfelé csúszik, miközben a terméket tartó rész a helyén marad, így a termék nagyon elegáns megjelenésű lesz.
A csomagoláson belül a hab pontosan a termék méretére van vágva, hogy a palack szépen és biztonságosan a helyén maradjon.
A márka tükrözéséhez és a Magnify által nyújtott fényes megjelenéssel való „játékhoz” egyértelmű volt, hogy a „fényes” szót szerepeltetni kell a csomagolás üzenetében.
A figyelem felkeltése érdekében a csomagolás elejére nyomtatva a „Húzza fel a maximális fényért” üzenetet választották – azzal a céllal, hogy rávegyék a vásárlókat, hogy nyissák ki a dobozt és nézzék meg, mit tartalmaz. Az összhatást alátámasztotta a doboz fekete színe, mely a termék prémium jellegét tükrözi.
A Magnify bemutató klipje és a csomagolása elsöprően pozitív visszhangot kapott a közösségi médiában.
A termék hihetetlenül nagy visszhangot keltett és a csomagolás sok vásárlót arra késztetett, hogy nyissák ki és nézzék meg mi van a dobozban. Az exkluzivitás érzése, amelyet a doboz sugárzott, valóban megkülönböztette a márkát a versenytársak közül.
"Olyan csomagolást szerettem volna, amilyen másnak nem volt – lehetőleg hatékony funkcióval. Az egész folyamatot az ötlettől a kész termékig szuper professzionálisan hajtotta végre az Antalis."
Tobias Ericson
Alapító és CEO, Tershine
A "slidepack" funkció fantasztikus kicsomagolási élményt nyújt.
A csomagolás olyan fogyasztói élményt teremt, amelyre a vásárló sokáig emlékezik utána, azaz hozzájárul a berögzülő hatáshoz.
Egyedülálló csomagolási és kicsomagolási élményt teremtünk a márka számára, növelve a termék értékét.
Integráltunk egy "slidepack" funkciót, hogy a terméket intelligens és elegáns módon nyithassuk ki.