trendek, esettanulmány, packaging-esettanulmány

Erős márkaimázs és ügyfélélmény kialakítása

28 nov. 2022 — Vásárlói élmény; Márkázott csomagolás; Optimalizált csomagolási folyamatok; Kicsomagolási élmény
Nyomtatás
Man closing a grey packaging

A Trendhim - egy férfi ékszer kiskereskedő - szilárdan meg volt győződve arról, hogy mindenkinek van valami, amit megosztana a világgal. Céljuk tehát az volt, hogy segítsenek mindenkinek elmondani a maga történetét. Ezzel a meggyőződéssel összhangban segítettünk a Trendhimnek, hogy a márka egyediségét egy emlékezetes vásárlói élménnyé alakítsuk, amely történetet mesél el a vevőknek.

A Trendhim - egy férfi ékszer kiskereskedő - szilárdan meg volt győződve arról, hogy mindenkinek van valami, amit megosztana a világgal. Céljuk tehát az volt, hogy segítsenek mindenkinek elmondani a maga történetét. Ezzel a meggyőződéssel összhangban segítettünk a Trendhimnek, hogy a márka egyediségét egy emlékezetes vásárlói élménnyé alakítsuk, amely történetet mesél el a vevőknek.

Az ügyfél kihívása

A Trendhim abban a hitben jött létre, hogy mindenkinek van egy története, amit meg kell osztania a világgal. Céljuk tehát az volt, hogy ékszereken és kiegészítőken keresztül segítsenek minden férfinak elmondani a "magáét". A márka sikere egy kis lakásban kezdődött és világszerte gyorsan ismert lett.

Ezzel a növekvő sikerrel a Trendhim számára fontossá vált, hogy a márka történetét minden ügyfél az érintkezési pontjain közvetítse… különösen egy olyan csomagoláson keresztül, amely képes elmesélni egy történetet és fokozni a vásárlói élményt.

Antalis megoldás

Ennek érdekében az Antalis egyedi csomagolást készített, amely a valódi márkanagykövetek szerepét tölti be. Minden doboz és boríték modern szürke színt kapott, amely passzolt a logóhoz.

Mesélni akarásuknak megfelelően apró gondolatokat jelenítünk meg a csomagoláson.

Matt lakkot javasoltunk a nyomatok elkenődésének elkerülése érdekében.

Végül, de nem utolsósorban, a csomagolási folyamat felgyorsítása érdekében 4 méretű papírcsomagolást javasoltunk, amelyek ragasztószalag használata nélkül lezárhatók. Ezzel költséget és időt takarított meg a megbízó. 

A grey branded packaging containing a wallet

 

a grey branded packaging containing a scarf

photo of Mark Rosenkjær, Antalis Expert

 

 

 

"A Trendhim korszerűsíteni kívánta márka imázsát és emlékezetes vásárlási élményt akart teremteni."


Mark Rosenkjær
Antalis szakember

A folyamat

A Trendhim igényeinek kielégítése és a márka imázsának leghatékonyabb közvetítése érdekében a közös munka három lépését követtük:

  • Feltárni a megbízó igányeit és kívánságait a csomagolással.
  • Tesztelés, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a szín és a nyomat megegyezik a márkáéval.
  • Az új csomagolás gyártása és kivitelezése.

Kapcsolódó szolgáltatások

Antalis Packaging Smart Consult logo

Smart Consult az optimalizált, időtakarékos és környezetbarát csomagolás létrehozásához.

Antalis Packaging Smart Design logo

Smart Design a megfelelő megjelenés és érzés kialakításához, amely illik a márka imázsához.

Előnyök

ICONE-STRONG-150x150px.jpg

Optimalizált élmény

Nyomtatott csomagolás, amely megfelelt a márkájuknak és várakozásaikat meghaladó vásárlói élményt teremtett.

time saving pictogram

Időtakarékos

Négy méretű papírcsomagolást készítettünk, amelyek ragasztószalag használata nélkül lezárhatók.

Environmental-icon

Környezetbarát

Minden dobozt Európában gyártottak FSC® tanúsítvánnyal rendelkező papírból.