Lépjen velünk kapcsolatba!
A Trendhim - egy férfi ékszer kiskereskedő - szilárdan meg volt győződve arról, hogy mindenkinek van valami, amit megosztana a világgal. Céljuk tehát az volt, hogy segítsenek mindenkinek elmondani a maga történetét. Ezzel a meggyőződéssel összhangban segítettünk a Trendhimnek, hogy a márka egyediségét egy emlékezetes vásárlói élménnyé alakítsuk, amely történetet mesél el a vevőknek.
A Trendhim - egy férfi ékszer kiskereskedő - szilárdan meg volt győződve arról, hogy mindenkinek van valami, amit megosztana a világgal. Céljuk tehát az volt, hogy segítsenek mindenkinek elmondani a maga történetét. Ezzel a meggyőződéssel összhangban segítettünk a Trendhimnek, hogy a márka egyediségét egy emlékezetes vásárlói élménnyé alakítsuk, amely történetet mesél el a vevőknek.
A Trendhim abban a hitben jött létre, hogy mindenkinek van egy története, amit meg kell osztania a világgal. Céljuk tehát az volt, hogy ékszereken és kiegészítőken keresztül segítsenek minden férfinak elmondani a "magáét". A márka sikere egy kis lakásban kezdődött és világszerte gyorsan ismert lett.
Ezzel a növekvő sikerrel a Trendhim számára fontossá vált, hogy a márka történetét minden ügyfél az érintkezési pontjain közvetítse… különösen egy olyan csomagoláson keresztül, amely képes elmesélni egy történetet és fokozni a vásárlói élményt.
Ennek érdekében az Antalis egyedi csomagolást készített, amely a valódi márkanagykövetek szerepét tölti be. Minden doboz és boríték modern szürke színt kapott, amely passzolt a logóhoz.
Mesélni akarásuknak megfelelően apró gondolatokat jelenítünk meg a csomagoláson.
Matt lakkot javasoltunk a nyomatok elkenődésének elkerülése érdekében.
Végül, de nem utolsósorban, a csomagolási folyamat felgyorsítása érdekében 4 méretű papírcsomagolást javasoltunk, amelyek ragasztószalag használata nélkül lezárhatók. Ezzel költséget és időt takarított meg a megbízó.
"A Trendhim korszerűsíteni kívánta márka imázsát és emlékezetes vásárlási élményt akart teremteni."
Mark Rosenkjær
Antalis szakember
A Trendhim igényeinek kielégítése és a márka imázsának leghatékonyabb közvetítése érdekében a közös munka három lépését követtük:
Smart Consult az optimalizált, időtakarékos és környezetbarát csomagolás létrehozásához.
Smart Design a megfelelő megjelenés és érzés kialakításához, amely illik a márka imázsához.
Nyomtatott csomagolás, amely megfelelt a márkájuknak és várakozásaikat meghaladó vásárlói élményt teremtett.
Négy méretű papírcsomagolást készítettünk, amelyek ragasztószalag használata nélkül lezárhatók.
Minden dobozt Európában gyártottak FSC® tanúsítvánnyal rendelkező papírból.