Lépjen velünk kapcsolatba!
Ötleteivel és know-how-jával mindennap vágyat kelt, érzelmeket vált ki, felhívja a figyelmet vagy támogatja az értékesítést. Rajtunk a sor, hogy tiszteljük Önt, kreatív gondolkodását és produkciós készségeit.
A The Brand Identity-vel együttműködve az Antalis Creative Power Awards lehetőséget kínál arra, hogy megünnepelje kreatív kiválóságát. Nyomtatott projektjeit 8 kategóriában egy szakértői zsűri fogja értékelni és Önnek lehetősége lesz nem csak arra, hogy szakértői és iparági elismerést szerezzen, hanem arra is, hogy részesüljön a médiából. tudósításokból, beleértve a The Brand Identity-vel készített cikkeket és interjúkat.
Legyen szó grafikusról, kommunikációs ügynökségről, nyomdászról vagy márkatulajdonosról, reméljük, hogy a legszebb projektjeit 2021-ig 2022. május 31-ig megkapjuk.
Ideje ragyogni, sok sikert!
Az Antalis örömmel jelenti be, hogy megkapta a Cradle-to-Cradle Silver® tanúsítványt a Cocoon® és a Cyclus® Offset két alapvető, teljesen újrahasznosított márkájára. A legszigorúbb környezetvédelmi folyamatok szempontjait figyelembe vevő és a legmagasabb fenntarthatósági szabványoknak felel meg: FSC® Recycled és EU Ecolabel tanúsítvánnyal rendelkeznek.
Világszerte virágzó kreatív iparral, valamint számos díjjal, amelyek a kreatív tudományágak széles skáláját magukba foglalják, azt gondolhatnánk, hogy a világ telített, amikor a kiváló tervezésért járó elismerésekről van szó.
A selyemszitázással foglalkozó úttörő, Lorenz Boegli elárulja, hogy a megfelelő papír kiválasztása miért létfontosságú mesterségében.
Az ‘I am Rives / Je suis Rives’ az új globális kampány, mely a Rives termékcsaládot helyezi előtérbe, az Arjowiggins francia örökségű papírcsaládját, melynek létjogosultsága a papír textúrájában és érintésének érzetében rejlik.
Világszerte virágzó kreatív iparral, valamint számos díjjal, amelyek a kreatív tudományágak széles skáláját magukba foglalják, azt gondolhatnánk, hogy a világ telített, amikor a kiváló tervezésért járó elismerésekről van szó.
A selyemszitázással foglalkozó úttörő, Lorenz Boegli elárulja, hogy a megfelelő papír kiválasztása miért létfontosságú mesterségében.
Maud Vantours korlátlan képzelőereje a papír lehetőségeivel kapcsolatban alkotói karrierjének alapköve. A közelgő díjak tiszteletére leültünk Maud-val, hogy megvitassuk kreatív útját a legkorábbi tervezési emlékeitől a tervezőstúdiója megalapításáig és későbbi sikereiig, valamint a díjakhoz való hozzájárulásáig.
Az esküvők az életünk legjelentősebb eseményei közé tartoznak. Így logikus, hogy a meghívók az alkalomhoz igazodjanak, megörvendezve azokat a szerencséseket, akik egy ilyen örömteli eseményre meghívót kapnak.
Az Antalis Creative Power Awards elindításával arra törekszünk, hogy megmutassuk kreativitását és know-how-ját, valamint kiemeljük a prémium nyomtatott kommunikáció erejét. Ezek a díjak arra is alkalmat adnak, hogy valamilyen módon megtiszteljük a tervezőket és a nyomdászokat és megosszuk a legújabb trendeket.
Márciustól május 31-ig ossza meg velünk az Antalis termékeire nyomtatott projektjeit és élvezze a reflektorfényt, valamint a további értékes díjakat!
Világszerte virágzó kreatív iparral, valamint számos díjjal, amelyek a kreatív tudományágak széles skáláját magukba foglalják, azt gondolhatnánk, hogy a világ telített, amikor a kiváló tervezésért járó elismerésekről van szó.
A selyemszitázással foglalkozó úttörő, Lorenz Boegli elárulja, hogy a megfelelő papír kiválasztása miért létfontosságú mesterségében.
Az új Curious Collection Translucents választék egy új, intenzív színnel bővült, a 100 gr/m² tömegben elérhető Extra Black papírral. Fekete szín sok arculattal: egyszerre sötét és világos; strapabíró és erős, de ugyanakkor természetes, lágy tapintású. Utánozhatatlan és sokoldalú. A limuzin ablakának papír megfelelője. Vagány, rejtélyes, ösztönöz arra, hogy kiderítse, mi is rejlik benne: egy luxuskiadvány, új termék vagy meghívás.
Az ‘I am Rives / Je suis Rives’ az új globális kampány, mely a Rives termékcsaládot helyezi előtérbe, az Arjowiggins francia örökségű papírcsaládját, melynek létjogosultsága a papír textúrájában és érintésének érzetében rejlik.
Mit jelent a « Prémium Újrahasznosítás » ? Az Arjowiggins a minőséget jelenti. Ennek érdekében az újrahasznosított termékeink első osztályú újrahasznosított cellulózból készülnek. A hulladék gondos kiválasztása és a festéktelenítési folyamat biztosítja a cellulóz tisztaságát és a kiváló nyomtathatóságot. Ez az eljárás és a gyárban dolgozók szakértelme lehetővé teszi számunkra, hogy magas színvonalat kínáljunk a minőségi újrahasznosított papírok területén.
Az Antalis olyan környezetbarát termékkínálatot épített fel, amely ma az egyik legszélesebb körű a piacon. Minden típusú nyomtatási és előkészítési technikához igazodnak és megfelelnek a szigorú környezetvédelmi előírásoknak. Fedezze fel 6 kötelezően elérhető környezetbarát papírunkat minden felelősségteljes kommunikációhoz.