Antalis CSR stratégia : Vállalatunk  társadalmi felelősségvállalási stratégiája

img-CSR.jpg

Az Antalis 4 pillért határozott meg CSR stratégiájában. Minden egyes kezdeményezés egyedi cselekvési tervet jelent minden Antalis üzletág számára, melyet teljesítmény -és cselekvési mutatók támogatnak. Ez az ISO 26000-re épülő stratégia garantálja, hogy az Antalis tevékenységeinek hatásai meghatározott keretek között, nemzetközi szabványok legszigorúbb betartása mellett kerülnek elismerésre.

A kommunikációs anyagok vezető nemzetközi kereskedőjeként az Antalis hisz abban, hogy fejlődése során figyelembe kell vennie a gazdasági, társadalmi és környezetvédelmi megfontolásokat.

 

“A CSR-t egy lehetőség teremtő stratégiának tekintjük. Ösztönzi az innovációt, a felek elvárásaihoz való megfelelést és platformot biztosít a releváns megoldások fejlesztéséhez.”

Hervé Poncin, CEO.

img-CSR-2.jpg

Irányítás

1. CSR politika, riportok, tudósítói hálózat

  • Antalis vízió

 

A Csoport arra törekszik, hogy olyan elkötelezett hálózattal, valamint erős és megbízható beszámoló folyamatokkal rendelkező CSR politikát alkalmazzon, mely biztosítja, hogy a Csoport és minden egyes leányvállalata következetes módon veszi figyelembe a főbb CSR prioritásokat. A politika számszerűsített célokként kerül meghatározásra minden kezdeményezés tekintetében. 

  • Stratégiai célok

 

Egyértelmű riportálási folyamat és tevékenységek meghatározása, mely harmadik, független fél által kerül elfogadásra, valamint a tudósítói hálózat erősítése.

2. Üzleti etika

  • Antalis vízió

 

A Csoport célja, hogy egyértelmű etikai politikát és szabályrendszert kövessen annak érdekében, hogy tiszteletben tartsa a versennyel és korrupcióval kapcsolatos törvényi előírásokat.

  • Stratégiai célok

 

Biztosítani, hogy minden munkatárs a vonatkozó kérdéseket hiánytalanul ismerje és a témában oktatásban részesüljön legalább minden második évben. 

img-CSR-3.jpg

Természeti erőforrások

1. Nyomon követhetőség és felelős ellátási lánc menedzsment

  • Antalis vízió

 

A Csoport felelőssége biztosítani, hogy az általunk gyártott vagy értékesített termékek 100%-a felelős módon, nyomon követhetően és legálisan kerül előállításra és értékesítésre. 

  • Stratégiai célok

 

Minimum 85%-a a beszerzett termékeknek bekerüljön a nyomon követhetőségi eljárásba.

2. Energia felhasználás

  • Antalis vízió


Az energiafogyasztással kapcsolatos környezeti hatások csökkentése és a közlekedés által keltett szénlábnyom mérséklése és kezelése.

  • Stratégiai célok

 

Kulcsfontosságú raktáraink bevonása az ISO 50001 tanúsításba, valamint a közlekedési szénlábnyom 90%-ának nyomon követése az Antrak® segítségével.

img-CSR-4.jpg

Emberi erőforrások

1. Egészség és biztonság

  • Antalis vízió

 

A Csoport felelőssége, hogy munkatársai részére biztonságos és egészséges munkakörnyezetet biztosítson. Ezért a Csoport arra törekszik, hogy a balesetek számát nullára redukálja.

  • Stratégiai célok

 

A balesetek okozta munkaidő kiesésének csökkentése és a dolgozók egészségének szempontjait előnyben részesítő munkakörnyezet.

2. Oktatás és tehetséggondozás

  • Antalis vízió

 

A Csoport olyan politikát dolgoz ki, mely segítségével kiaknázhatjuk munkatársaink készségeit és a tudását, valamint erősíthetjük a Csoportban fellelhető sokszínűséget. 

  • Stratégiai célok

 

Legalább az alkalmazottak 80%-a részesüljön minimum évi 14 óra képzésben.

img-CSR-5.jpg

Termékkínálat

1. Környezettudatosság

  • Antalis vízió

 

A környezettudatos termékek iránti kereslet fejlesztése és az innovatív termékek széles skálájának biztosítása, valamint a körkörös gazdaságot biztosító újrahasznosított termékkínálat népszerűsítése.

  • Stratégiai célok

 

A környezetbarát csomagolási és vizuális kommunikációs kínálat fejlesztése.